ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ




Ήμουν κι εγώ μικρή! Πάνε όμως πολλά χρόνια από τότε και συχνά ξεχνάω τι είναι αυτό που θέλουν τα κορίτσια!

Εδώ και χρόνια έχω κατασταλάξει στο ότι προτιμώ μίνιμαλ σχέδια στα ρούχα μου και παλ αποχρώσεις! Κάπως έτσι επιλέγω να ντύνω και τη μικρή μου!

Της αρέσει ο καλοπισμός και τρελαίνεται να δοκιμάζει καινούρια ρούχα και αξεσουάρ. Δε θα πω ψέματα! Κάθομαι συχνά και την καμαρώνω και λέω πόσο κομψή είναι!

Βέβαια, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, ό,τι φοράει είναι δικές μου επιλογές κι όχι της ίδιας! Μόνη μου ψωνίζω και μόνη μου αποφασίζω την εκάστοτε εμφάνιση! Όμως πάντα χαίρεται και σπάνια ζητάει κάτι διαφορετικό!

Κάπως έτσι είμαστε χαρούμενες και οι δύο! Συνέβη όμως κάτι που μου άνοιξε τα μάτια και με προβλημάτισε.

Αυτές τις μέρες, λόγω Πάσχα, πήγαμε επίσκεψη στη βαφτιστήρα μου, που είναι ελαφρώς μεγαλύτερη, και μόλις άνοιξε το κουτί με τα παπούτσια (τα οποία ήταν σε γήινες αποχρώσεις), ζωγραφίστηκε στο προσωπάκι της μια έκφραση απογοήτευσης. Δεν ήταν φανταχτερά, ούτε βέβαια ροζ.

Αυτό, σε συνδυασμό με τη λανθασμένη εκτίμηση στο νούμερο, μας οδήγησε πίσω στο κατάστημα! Αυτή τη φορά είχα για παρέα την κόρη μου! Για τη βαφτιστήρα εννοείται πως πήραμε ροζ παπούτσια! Όσο όμως περιμέναμε, η μικρή μου αυτενέργησε παίρνοντας ένα ασημί στρασάτο παπούτσι και άρχισε να τρέχει!

Είδα την ευτυχία στα μάτια της! 

Καλά καταλάβατε ότι στο κουτί μπηκαν τα παπούτσια που ήδη φορούσε! Σε ολη τη διαδρομή χάιδευε και κοιτούσε το νέο της απόκτημα! Αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που ζήτησε οταν ξύπνησε το πρωί!

Πάντα χαίρεται με οτιδήποτε καινούριο και το εκτιμάει! Μ' αυτά όμως ήταν αλλιώς! Αυτά τα διάλεξε η ίδια!

Συγκινήθηκα από τον παιδικό ενθουσιασμό της! Θυμήθηκα κι εγώ πως ήμουν μικρή. Θυμήθηκα ποια ρούχα και παιχνίδια έχουν μείνει χαραγμένα στη μνήμη μου! Κι όλα ήταν εντυπωσιακά! Σίγουρα όχι παλ και μίνιμαλ...

Προφανώς δε θα μου ταίριαζε να συνοδεύω ένα ροζ φωσφοριζέ κοριτσάκι στις εξόδους μας, αλλά κατάλαβα ότι μια πριγκίπισσα για να λάμψει θέλει μια δόση νεραϊδόσκονης! Και θα την έχει στο εξής...

Σχόλια

  1. Είναι και λουσούδες οι ζυγίνες... Πώς να γλιτώσουμε; 😂😂😂
    Δεν πειράζει, μωρέ! Μια φορά θα είναι παιδάκια και θα τους αρέσουν αυτά που αρέσουν στα παιδιά. Ας το χαρούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν τα ήξερα εγώ αυτά για τους ζυγούς! Τώρα μαθαίνω κ θα είμαι πιο ανοιχτή στο εξής!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Instagram Follow on Instagram