ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΟΥ;



Είμαι άνθρωπος της οργάνωσης και του προγραμματισμού ή αφήνομαι κάθε φορά σε ό,τι φέρνει η στιγμή;

Ό,τι κι αν ήμουν στην προ διδύμων περίοδο, είναι βέβαιο ότι η λέξη "οργάνωση" έχει γίνει πλέον η αγαπημένη μου. Είναι το νούμερο ένα όπλο στην αντιμετώπιση των περισσότερων απαιτητικών καταστάσεων που βιώνω καθημερινά.

Οργάνωση όμως με ποια έννοια; Τόσο με την έννοια του προγραμματισμού της καθημερινότητας, όσο και μ' αυτή της προνοητικότητας.

Το να ξέρω τι θα κάνω και τι θα χρειαστώ γι' αυτό, πέρα του ότι μου προσφέρει ηρεμία, μου εξοικονομεί και πολύτιμο χρόνο. Γι' αυτό πάντα προετοιμάζω το επόμενο βήμα σε οτιδήποτε, είτε αφορά στην καθημερινή ρουτίνα, όπως γεύματα, μπάνιο, ρούχα κτλ, είτε αφορά σε κάποια έξοδο ή ταξίδι.

Πάντα φροντίζω να πολλαπλασιάζω στο μυαλό μου το ενδεχόμενο μιας ατυχίας, ούτως ώστε να μη βρεθώ προ εκπλήξεων και άρα απροετοίμαστη, πράγμα που θα μπορούσε εύκολα να διακόψει απότομα κάποια όμορφη στιγμή της οικογένειας.

Έτσι, για παράδειγμα, αν έχουμε κάποια επίσημη έξοδο, ένα δεύτερο ζευγάρι ρούχα για τα παιδιά και κάποιο αγαπημένο σνακ είναι απαραίτητα. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την ώρα του γεύματος, ούτε και για το είδος του. Και ξέρετε .... τα παιδιά δεν εχούν πολλή υπομονή όταν προκύψει κάποια ανάγκη τους! Επίσης πολύ συχνά έχω μαζί μου τα φορητά καθισματάκια φαγητού, για να μην δεσμευόμαστε στην επιλογή μαγαζιού και να μπορούμε να επιλέξουμε σχεδόν όποιο μας αρέσει. Ακόμη, στις αποσκευές των διακοπών υπάρχει πάντα ένα μίνι φαρμακείο. Δε θα 'θελα να ψάχνω για εφημερεύον φαρμακείο στα γειτονικά χωριά. Και αυτές είναι λίγες μόνο από τις περιστάσεις που χρειάζεται να είμαι κατάλληλα προετοιμασμένη.

Εκτός όμως από τα πράγματα που χρειάζονται κατά περίπτωση, υπάρχουν και κάποια που είναι μόνιμα τοποθετημένα στην τσάντα μου, όπως πάνες, μωρομάντιλα, πιπίλες, σαλιάρες ... Όποτε χρησιμοποιώ κάποιο από αυτά, το αναπληρώνω άμεσα, για να μην ξεχαστώ αργότερα.

Η εναλλακτική λύση αυτού, για να αποφύγω όλα τα παραπάνω, είναι είτε να μειωθούν οι πολλές έξοδοι με τα παιδιά, προκειμένου να μην προετοιμάζω τόσα πράγματα κάθε φορά, είτε να βγαίνουμε παίρνοντας μόνο τα βασικά, αλλά αναγκασμένοι να επιστρέψουμε βιαστικά στη βάση μας, μόλις δυσανασχετήσουν τα παιδιά και δεν μπορούμε να τα ικανοποιήσουμε με κάποιον τρόπο.

Επειδή λοιπόν οι παραπάνω λύσεις δεν αποτελούν ιδανική επιλογή για μένα και επειδή θέλω να ζω τις περισσότερες στιγμές μαζί τους, προτιμώ από την πρώτη στιγμή τον φαινομενικά δύσκολο δρόμο της οργάνωσης και της προετοιμασίας, που δεν είναι όμως πάρα μια συνήθεια, η οποία μειώνει τους περιορισμούς και μου λύνει τα χέρια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Instagram Follow on Instagram